Heb jij moeite met het plannen van alle opdrachten doorheen de dag? Dan kan dit schema misschien helpen. Je kan het uitprinten en ophangen. [MAG]
De kinderen van de dobbelgroep kunnen dit schema gebruiken op dinsdag en donderdag.
Wiskunde → Werken in potlood!
Klasgroep: Les 140: Volumematen
1. Bekijk het filmpje tot het eind uit:
2. Neem je werkboek D en maak vervolgens onderstaande oefeningen:
- p.21: oefening 1, oefening 2, oefening 3, oefening 4
Dobbelgroep: Er is om 9.45 u. een instructiemoment via Google Meet. Je kan deelnemen via Google Classroom, de klas DSDG.
Taal/spelling
Thema 9: Les 4 De amulet [deel 1]
Bekijk het filmpje en voer alle opdrachten uit:
Maak vervolgens onderstaande opdrachten:
- Lees p. 55 - 56 - 57 in je taalboek B.
- Werkboek B p. 93
- Lezen + aanduiden van belangrijke gegevens uit de eerste taalweter.
- Maak oefening 1.
- Lezen + aanduiden van de taalweter "Wat zijn signaalwoorden".
- Werkboek B p. 96
- Lezen + aanduiden van de taalweter.
- Maak oefening 7.
Frans
Leg alle hulpmiddelen aan de kant. Vandaag maken jullie een oefentoets op C16. Deze toets maak je op Google Classroom. Wees aandachtig en denk twee keer na voor je naar de volgende oefening gaat.
WERO
Je vindt de opdrachten van deze week bovenaan bij het tabblad "WEEKOPDRACHT WERO [MOET]" terug. Je hebt tot donderdagmiddag 14 u. om de twee lessen te doornemen.
Muzische opvoeding
Achter het tabblad "MUZISCHE LESSEN [MAG]" vind je 2 lessen terug van juf Jolien.
Dit zijn mag-opdrachten voor deze week.
Tussendoortje
Pauze is ook belangrijk. Sta wanneer je het nodig hebt even achter jouw stoel en doe goed mee met volgend filmpje:
De juf/meester hoort jullie graag om 14 u. tijdens het feedbackgesprek via Classroom. Je kan op dat moment alle vragen stellen.
Resultaten van de MAG-opdrachten
Knap gedaan Babette!
Veel leerplezier!
Juf Yentl en Meester Daan
Vragen?
- yentl.vanlaer@scholengruuthuse.net 5A --> juf Yentl
- daan.rosseel@scholengruuthuse.net 5B --> meester Daan
- marijke.feys@scholengruuthuse.net Dobbelgroep --> juf Marijke
Geen opmerkingen:
Een reactie posten